loading...
مامیسو
مهدی میرزاده بازدید : 40 13 سال پیش نظرات (0)

http://img.vatandownload.com/software/user/vahid/pic/1/1-2/XPLife-5.4-Final.jpg

اگر ظاهر ویندوز xp اتان خسته کننده شده است اگر می خواهید که ظاهر گرافیکی ویندوز ویستا ، ۷ یا ظاهری دیگر را در ویندوز xp خود تجربه کنید، نرم افزار XPLife بهترین گزینه برای این کار است.

با کمک این برنامه می توانید ظاهر ویندوز خود را کاملا تغییر دهید. این تغییرات شامل تمامی آیکون ها، صداها، تم ویندوز، صفحه ی آغازین، ماوس و ... می شود..

مهدی میرزاده بازدید : 54 13 سال پیش نظرات (0)

 

WinCare Tech Memory Booster Gold 6.1.1.0183
WinCare Tech Memory Booster Gold 6.1.1.0183جهت افزایش سرعت و عملکرد سیستم و جلوگیری از هنگ کردن آن، معمولاَ از برنامه های مدیریت حافظه استفاده میکنند. یکی از این برنامه ها Memory Booster Gold می باشد که در عین سادگی و حجم کم، دارای امکانات و قدرت فراوانی جهت بهینه سازی حافظه و آزاد سازی حافظه های از دست رفته می باشد.
Memory Booster Gold، نرم افزاری برای رسیدگی به مشکلات مدیریت حافظه جهت افزایش کارایی و سرعت سیستم است. با وجود خصوصیات و امکانات فراوان، استفاده از آن بسیار آسان می باشد. اگر می خواهید عملکرد PC خود را افزایش دهید و یا پاره پاره شدن بخش های سیستم تان را از بین ببرید، این نرم افزار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
حافظه یک منبع با ارزش برای کامپیوتر می باشد، وقتی ضعیف شود، سرعت کامپیوتر به شدت کند می شود و یا اغلب قفل می شود.
Memory Booster Gold یک برنامه کاربردی سودمند جهت مدیریت و کنترل حافظه سیستم می باشد. این نرم افزار باعث کاهش زمان لود شدن و افزایش کارایی برنامه های کاربردی می شود.

خصوصیات کلیدی Memory Booster Gold:
#   افزایش زمان پاسخ دهی سیستم
#   بازگرداندن حافظه از دست رفته برنامه ها
#   سیستم آگاهی دهنده و بهینه سازی خودکار آن در زمانیکه نیاز باشد، بدون ایجاد وقفه در انجام کارها
#   نمایش میزان حافظه اشغال شده جاری توسط کلیه فرایندهای در حال اجرا
#   تعیین میزان حافظه مورد نظر جهت آزاد کردن یا پس گرفتن
#   خاتمه دادن فرایندهای تهدید آمیز و برنامه ها و یا آزاد کردن حافظه اشغال شده توسط لیستی از فرایندها
#   افزودن فرایندهایی که می خواهید حذف و یا فشرده کنید در لیست سیاه
#   افزودن فرایندهایی که نمی خواهید حذف و یا فشرده کنید در لیست سفید
#   فشرده کردن و یا آزاد کردن خودکار حافظه در زمانیکه میزان حافظه آزاد کمتر از مقدار مشخص شده باشد.
#   و ...
مهدی میرزاده بازدید : 53 13 سال پیش نظرات (0)

گوشی های شرکت سونی اریکسون با توجه به همسان شدن 2 شرکت معتبر، گوشی هایی با کارائی فراوان را به بازار عرضه می کنند. این دقت و کیفیت نزد ما ایرانیان که از گوشی های این شرکت به خوبی بهره می بریم کاملا آشکار است. اما شاید تا چند سال گذشته شرکت سونی اریکسون قابل قیاس با شرکت نوکیا و سایرین نبود اما با راه اندازی خط تولید جدید این شرکت برای گوشی های لمسی و نو آوری ها در این عرصه، این شرکت جانی دوباره گرفت و در این لحظه می توان با خرید یک گوشی لمسی با هر برندی آن را با یک سونی اریکسون مقایسه کرد.

سایت دانلود رایگان بسته ای زیبا و جذاب از بهترین تم های سونی اریکسون را برای کاربران خود فراهم آورده است. این بسته تم سونی اریکسون با دقت صفحه 240*320 می باشد و عزیزانی که از این دقت صفحه بهره می برند می توانند به خوبی از این تم های زیبا استفاده کنند. این بسته تم سونی اریکسون را به تمامی کاربران عزیز پیشنهاد می دهیم.

10 تم سونی اریکسون جذاب و زیبا مدل k800

مهدی میرزاده بازدید : 51 13 سال پیش نظرات (0)

روش کب درآمد در جئوباکس:

در جئو باکس می توانید با دیدن تبلیغات به صورت روزانه علاوه بر درآمد ماهیانه،هر روز درآمد داشته باشید اگر تبلیغات، آگهی دهندگان را مشاهده کنید تبلیغات کننده گان یا آگهی دهندگان به شما پول نقد پرداخت می کنند شما بابت  هر تبلیغاتی که مشاهده می کنید می توانید تا سقف 10 تومان درآمد داشته باشید برای کسب درآمد بیشتر می توانید عضو گیری یا زیر مجموعه گیری کنید و بابت هر تبلیغاتی که مشاهده می کنند تا سقف 5 تومان کسب کنید
یا برای هر فعالیت و ثبت نام درخواستی میتوانید حد اقل 50 تومان کسب کنید

با سلام به همه ی عضو های این سایت با اجازه ساپورت عزیز لازم دیدم راجب این سایت یه اطلاعاتی را در اختیار همه ی کسانی که میخوان در این سایت درامد خوبی داشته باشن بزارماگه فکر میکنید درامد این سایت فقط از طریق کلیک کردن روی تبلیغات بدست می اید اشتباه میکنید در این سایت میتوانید رفرال مستقیم و رفرال اجاره ای با صرف مقداری پول بدست بیاوریدبا توجه به سخت بودن پیدا کردن رفرال اکثر سایت ها اقدام به کرایه دادن کاربرانی که زیر مجموعه کسی نیستند (مستقیما در سایت ثبت نام کرده باشند) به عنوان زیر مجموعه به کاربران می کنندبه این صورت که کاربران مبلغی به سایت پرداخت می کنند، سپس سایت به تعداد درخواستی کاربر وارد زیر مجموعه میکند.رفرال های اجاره ای معمولا یه صورت 1 ماهه اجاره داده میشوند و کاربر باید قبل از پایان مدت قرار داد زیر مجموعه خود را با پرداخت هزینه تمدید کننداین موضوع درباری زیر مجموعه هایی که از طرف شما وارد سایت شده باشند (که به انها دایرکت گفته میشود) صدق نمیکند و زیر مجموعه های دایرکت به صورت رایگان تا اخر عمر در زیر مجموعه شما باقی میمانند مگر این که شما انها را از زیر مجموعه خود حذف کنید شروع به کار - ابزار مورد نیازاگر برای کسب درامد از این روش مصمم هستید و می خواهید از این راه به درامد برسید به این ها نیاز دارید:1. صبر، حوصله شکیبایی2. یک دفترچه یادداشت3. یک اینترنت 4. اگر مایل هستید کارتان کمی سریعتر پیش برود (در حدود 1.5 یا حتی 2 ماه) مقداری سرمایه اولیه در حد 10 الی 20 هزار تومان (توجه داشته باشید که فعالیت در این سایت ها کاملا رایگان است و شما این سرمایه را برای کرایه کردن چند زیر مجموعه به کار خواهید بردپرداخت را میتوانید انلاین انجام دهید یا کارت به کارت یا از طریق بانک

 

ثبت نام

مهدی میرزاده بازدید : 65 13 سال پیش نظرات (0)

بازی ماشین جنگی Post Apocalyptic Mayhem که به اختصار P.A.M خوانده می شود یکی از بازی های مسابقات مرگ آور است که ما را یاد بازی ماشین جنگی پلی استیشن سونی می اندازد. بازی ماشین جنگی با ماشین های سنگین که به ابزارهای کشنده و انواع و اقسام بمب ها مجهز شده اند دارای ابزارهای بسیاری می باشند. بازی دارای قابلیت بازی چند نفره (حداکثر 6 نفر آنلاین) نیز می باشد. بازی دارای 3 زمین مسابقه است که دارای موانع پیچیده و همچنین دارای چندین راه مخفی است. بازی در پایان هر مرحله و در حین انجام آن دارای رکوردهایی است که اگر شما به آنان دست پیدا کنید که البته مهارت بالایی می خواهد به شما تا 35 مدال افتخار می دهد که مراحل و ماشین های جدید را باز می کند. از دانلود بازی لذت ببرید.

Post Apocalyptic Mayhem PC Game - بازی ماشین جنگی

مشخصات بارز بازی ماشین جنگی P.A.M

  • محیط بسیار هیبت انگیز و حالت آخر الزمانی
  • مسیرهای مختلف و پیچیده در زمین های مختلف بازی
  • دارای مسیرهای تنگ و باریک برای عبور از دیگر ماشین ها
  • پرش های بسیار هیجان انگیز و بزرگ
  • بازی مرحله مرحله و مراحل هیجان انگیز
  • انواع سلاح های مختلف که مختص هر ماشین خاص می باشد
  • 35 مدال دریافت کردنی که برای هر مهارت خاص در نظر گرفته شده است.
  • قابلیت ثبت رکورد به صورت آنلاین و دیدن رکوردهای آنلاین

نیازهای سخت افزاری بازی ماشین جنگی Post Apocalyptic Mayhem

  • ویندوز xp, ویندوز 7 و ویندوز ویستا
  • پردازنده : Intel Pentium® 4 3.0 GHz, AMD Athlon™ 64 یا بالاتر
  • کارت گرافیک : nVidia GeForce 6800 Ultra, ATi Radeon X1800 XT یا بالاتر
  • نیاز به : DirectX® 9.0c, June 2010 update یا بالا تر
  • رم : 512 مگابایت در ویندوز اکسپی, 1 گیگابایت در ویندوز ویستا, 1 گیگابایت در ویندوز سون
  • کارت صدای سازگار با : DirectX® 8.1c
  • فضای دیسک جهت نصب : 1.0 GB
  • نیاز به : صفحه کلید , موس و در صورت تمایل دسته بازی
  • اینترنت پرسرعت جهت بازی آنلاین چند نفره و ثبت رکورد ها
مهدی میرزاده بازدید : 134 13 سال پیش نظرات (0)

دانلود زیباترین کارتون های کلاسیک Walt Disney

 

| عیدی ویژه میهن دانلود به تمامی هموطنان عزیز |

میهن دانلود افتخار دارد برای اولین بار در بین سایت های ایرانی  30 کارتون قدیمی و به یادماندنی شرکت Walt Disney را به صورت رایگان و با لینک مستنقیم به شما هموطنان عزیز تقدیم نماید

همه شما عزیزان با کارتون های زیبای قدیمی آشنا هستید.کارتون های مثل سیندرلا، پینوکیو و ... که با دیدنشان خاطرات بچگی برایمان زنده می شوند.امروز برای اولین بار در بین سایت های ایرانی  30 کارتون قدیمی را به صورت یکجا و با لینک مستقیم ،از شرکت والت دیسنی برایتان آماده کرده ایم.کارتون ها به صورت XviD  و با کیفیت DVD می باشند .میهن دانلود این عیدی را به شما عزیزان تقدیم می کند تا در ایام نوروز خاطرات کودکی را مرور کنید

برای مشاهده اسم کارتون ها و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

مهدی میرزاده بازدید : 39 13 سال پیش نظرات (0)
 

منبع : www.AsanDownload.com



اگر كه از سرعت كامپیوتر خود خسته شدید. و به فكر ارتقاء كامپیوتر خود هستید. لطفا دست نگه دارید و این نرم افزار را قبل از هر كاری امتحان كنید.نرم افزار !Startup Faster یكی از بهترین نرم افزار های افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز می باشد. این نرم افزار باعث می شود تا سیستم شما زود تر آن چیزی كه شما فكر كنید بالا می آید . این نرم افزار هارد دیسك شما رو به سرعت بازخوانی می كند و همین امر باعث می شود. تا سرعت بالا آمدن سیستم شما بیشتر از قبل بشود.شما می تواند برنامه هائی را كه در بالا آمدن ویندوز در استارت آپ ویندوز خود اجرا می شوند و باعث كند شدن لود ویندوز و در نتیجه كم شدن سرعت رایانه شما می شود را مدیریت كنید. نرم افزاری عالی و قدرتمند برای افزایش سرعت سرعت لود شدن و بالا آمدن ویندوز این نرم افزار باعث می شود تا سیستم شما زود تر آن چیزی که شما فکر کنید بالا می آید . این برنامه هارد دیسک شما رو به سرعت بازخوانی می کند و همین امر باعث می شود. تا سرعت بالا آمدن سیستم شما بیشتر از قبل بشود.شما می تواند برنامه هائی را که در بالا آمدن ویندوز در استارت آپ ویندوز خود اجرا می شوند و باعث کند شدن لود ویندوز و در نتیجه کم شدن سرعت رایانه شما می شود را مدیریت کنید
شما می توانید تیک جلوی همه نرم افزار ها به جز آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم خود را برداشته تا سرعت کامپیوتر شما 200% تا 500% افزایش یابد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Startup Faster! 3.0.9:
 - شما می توانید با استفاده از این نرم افزار قدرتمند به بالا بدن سرعت رایانه خود كمك كنید
 - شما می توانید برنامه هائی كه با بالا آمدن ویندوز خود شروع به اجرا شدن می كنند را مدیریت كنید
 - نشان دادن زمان صرف شده برای لود نرم افزار های موجود در استارت آپ
- افزایش سرعت لود شدن ویندوز تا 500 برابر
- جلوگیری از هنگ كردن ناگهانی سیستم
- مدیریت كامل بر روی برنامه های نصب شده در Startup ویندوز
- فن آوری جدید SmartBoot برای سریعتر كردن لود ویندوز

مهدی میرزاده بازدید : 48 13 سال پیش نظرات (0)
دسته : بازی های جاوا   تعداد بازدید : 20697

دانلود نسخه جدید بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2011 - جاوا


نسخه جدید بازی Pro Evolution Soccer 2011 یا (PES2011) كه به تازگی توسط كمپانی Konami ارائه شده است. كه دارای گرافیكی بسیار بالا نسبت به نسخه های قبلی این بازی میباشد .این بازی تحت فرمت جاوا میباشد و ویژگی های بسیار مهم این بازی می توان به قابلیت 2 نفره بازی کردن توسط بلوتوث اشاره كرد كه در میان طرفداران بازیهای فوتبال از محبوبیت خاصی برخوردار میباشد

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 181
  • بازدید کلی : 6,134