loading...
مامیسو
مهدی میرزاده بازدید : 38 13 سال پیش نظرات (0)
مسنجر بیلوکس نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد. پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته، البته این مسنجر جزو اولین مسنجر ایرانیان خارج از كشور نیز شناخته می شود. این مسنجر قدرتمند همانند زمان ابتدای ورود پیام رسان یاهو مسنجر دارای طرفدارهای بسیاری است. اتاق های گفتگو در این نرم افزار دارای کاربران فارسی زبان بسیاری است و می توان آن را جایگزین نرم افزار و اتاق های چت یاهو دانست.

برخی از امکانات مسنجر بیلوکس:
- دارای امکان چت با صدا با کیفیت صدای عالی
- دارای اتاق های گفتگو با امکان مدیریت کاربران
- اتاق های گفتگوی شخصی و دارای آرشیو چت
- چت تصویری با كیفیت فوق العاده
- قابلیت بروزرسانی خودکار
- و امکانات بسیار دیگر

 دانلود - 5.7 مگابایت
مهدی میرزاده بازدید : 77 13 سال پیش نظرات (0)

 


منبع: www.p30download.com


اگر برای دیدن صفحات پی سی دانلود در اینترنت اکسپلورر 6 با مشکل مواجه شدید، با دانلود این مرورگر پیشرفته علاوه بر افزایش امنیت خود در هنگام وب گردی از تکنولوژی های جدید به کار رفته در طراحی صفحات وب نیز بهره مند شوید، به شما اکیداً پیشنهاد می کنیم همین امروز از مرورگر قدیمی و کهنه Internet Explorer 6 خداحافظی کنید.

 Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:

توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Mozilla Firefox 3.6.13 Final :
- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
- دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یك پنجره)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملكرد بهتر
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

توانایی های مرورگر در یک نگاه:

- Enjoy a Better Web Experience:
Firefox 2 اکنون با ارائه ی قابلیت هایی مفید و کارآمد سعی در سودمند کردن تجربه ی internet ی شما دارد.
- Stay Secure on the Web:
Firefox همچنان به پیشقدم بودن خود در راه ارئه ی امنیت برای کاربران online خود پرداخته و اکنون با پشتبانی فعال خود  امنیتی فراوان را برای شما فراهم کرده است.
- Personalize Your Browser:
اکنون شما قابلیت انتخاب هزاران ویزگی مفید برای اضافه کردن به Firefox را داشته و شخصی سازی برای شما به گونه ای فراهم شده است که گویی مرورگر را خود شما طراحی کرده اید.

مهدی میرزاده بازدید : 54 13 سال پیش نظرات (0)

http://mihandownload.com/mypic/KTaylor.PhotoRetouching%5BWww.MihanDownload.com%5D.jpg

| میهن دانلود مفتخر است این مجموعه گرانبها را برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان با توضیحات کامل در دسترس عموم قرار دهید |

امروز یک آموزش فوق العاده را برای شما میهن دانلودی های عزیز آماده کرده ایم که تاکنون در هیچ یک از وب سایت های فارسی زبان دیده نشده است. مجموعه ای فوق العاده نفیس و گران قیمت...!
این فیلم آموزشی فوق العاده آموزش اسرار حرفه ای فتوشاپ برای رتوش میباشد که نام انگلیسی آن Karl Taylor Professional Retouching Secrets - DVDRip Awesome Photoshop Tutorial میباشد...
در نگاه دیگر میتوان این فیلم را کشف بهترین فیلم آموزشی برای صنعت رتوش نام برد.!
آموزش ابزارهای لازم و تکنیک های مورد نیاز برای رتوش به صورت گام به گام و کاملا حرفه ای برای نور دادن به صورت ، صاف کردن پوست ،  سایه دادن به پوست و ...
این دی وی دی آموزشی به درد چه کسانی میخورد؟
این دی وی دی بیشتر برای عکاسانی مناسب میباشد که میخواهند به بهبود و تاثیر پویایی عکس های خود اهمیت بیشتری دهند به روایتی عکسهایی کاملا متمایز داشته باشند...

در این دی وی دی آموزشی چه سطحی از دانش و آموزشی گنجانده شده است؟
این دی وی دی فراهم کننده معرفی برخی از تکنیک های متوسط و پیشرفته رتوش تصاویر مورد نیاز برای بهبود عکاسی خود میباشد... برای بدست آوردن بهترین نتیجه در زمینه رتوش به شما این دی وی دی آموزشی پیشنهاد میشود...

جهت دانلود فیلم آموزشی و دیدن توضیحات کاملتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

مهدی میرزاده بازدید : 135 13 سال پیش نظرات (0)
 

 

نسخه 2010 از سری بازی های فوق العاده زیبا و پرطرفدار Total War که هر سال عنوان یکی ازبهترین بازی های استراتژیک منتشر شده را از آن خود می کند. Napoleon Total War داستان جنگ های تاریخی و به یاد ماندنی ناپلئون بناپارت، فرمانروای فرانسه کبیر را به دنیای بازی های رایانه ای می آورد و شما باید در نقش ناپلئون ارتش بی رقیب فرانسه را مدیریت کرده و کشور گشایی های خود را به حداکثر برسانید . نبرد های بازی عمدتا در کشور های ایتالیا و مصر در حال وقوع است و بازگو کننده سالهای ابتدای زندگی ناپلئون کبیر است.

سازنده : كمپانی Creative Assembly

ناشر : كمپانی: SEGA

تاریخ انتشار : Feb 23, 2010

رده بندی ژانر : استراتژیک

میزان دشوار بودن : متوسط .

زمان مورد نیاز برای آشنایی كامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 209
  • بازدید کلی : 6,162