loading...
مامیسو
مهدی میرزاده بازدید : 516 13 سال پیش نظرات (0)
دانلود رایگان بازی فتح آمریکا American Conquest

نام بازی: American Conquest
پلتفورم : pc
ژانراستراتژی
سال انتشار: Mar 24-2003
نوع  فایل سی  دی کامل
زبان: Eng
ناشر: cdv Software Entertainment
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : GSC Game World
درجه بندی سنی : T

امروز یک بازی برای شما عزیزان اماده کرده ایم که مطمئنم خاطرات بسیاری از گیمر ها را زنده خاطره کرد.اسم این بازی American Conquest میباشد و در سال 2003 توسط کمپانی cdv Software Entertainment منتشر و توسط کمپانی GSC Game World حمایت شد.سبک بازی همان طور که از عکس بازی مشخص میباشد استراتژی میباشد.در ادامه داستان بازی را به همراه نقدی کوتاه و منصفانه داریم.داستان بازی: در سال 1492 میلادی شما سفری به آمریکا دارید.کار های شما بخشی از افسانه های واشنگتن میشود به طوری که خودتان نیز شگفت زده خواهید شد.از آن جا پیش به سوی فتح آمریکا و...!!!این بازی در سال 2003 منتشر شده است و قطعا دارای گرافیک مطلوبی نمیباشد.اما علت معرفی و ارائه بازی توسط ما مواردی است که در ادامه خواهم گفت. این بازی در سال 2003 به عنوان یکی از برترین بازی های به سبک استراتژی منتخب شد و در آن زمان گیمر های زیادی را جذب خود کرد.این بازی دارای ویژگی های عجیبی میباشد : در این بازی بیش از 42 ماموریت مجزا دارید - مناظر سه بعدی زیبا - بازی توسط 16 هزار سربازبرای  شما یک جنگ حماسی را به نمایش میگذارد -  حملات استراتژی واقعی - داستان بازی در دوران 1492 تا 1813 میباشد و... . این بازی شدیدا اعتیاد آور میباشد .شاید بسیاری از گیمر های حرفه ای به محض دیدن تصاویری که در ادامه مطلب قرار داده ام به یاد بازی زیبای Cossacks - Back To War بیافتند.در واقع بازی عینا همان Cossacks - Back To War میباشد.با این تفاوت که سلاح ها متفاوت میباشد.گرافیک بازی در سال 2003 غوغایی به پا کرد اما جایی برای مقایسه این بازی با بازی ها امروزی باقی نمیماند.این بازی صدا گذاری فوق العاده ای دارد که در نوع خود بی نظیر میباشد.و جالب است بدانید که این بازی یکی از بازی هایی میباشد که در ان باگ های سهوی به ندرت دیده میشود.بازی زیبای American Conquest از سایت گیم اسپات امتیاز کلی 8.4 از 10 را گرفته است.این را بدانید خیلی از بازی های امروزی از گرفتن چنین امتیاز عاجز میباشند.همچنین گیمر ها به این بازی امتیاز 8.2 را داده اند در کل این بازی میتواند پلی باشد برای بازگشت به گذشته شما و زنده کردن خاطرات شما...

دانلود بازی به همراه تعدای عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....
مهدی میرزاده بازدید : 54 13 سال پیش نظرات (0)

معرفی شاهکار جدید بنیاد موزیلا یعنی  Mozilla Firefox


بالاخره پس از مدت ها انتظار فایرفاکس از حالت آزمایشی خارج شد و به حالت RC تبدیل شد. تقریبا بیش از یک سال است که سروصداهای فراوانی پیرامون این موضوع در دنیای مجازی اینترنت به وجود آمده و همه منتظر هستند تا ببینند آیا بازهم بنیاد موزیلا می تواند رکورد خود را برای دانلود در طول یک روز بشکند یا خیر؟ موزیلا در ارائه نسخه 3 توانست با یک رکورد فوق العاده در دانلود توانست نام خود را در کتاب رکورد ها ثبت کند و حالا هم با ارائه جدیدترین نسخه از محصول بسیار قدرتمند خود یعنی Mozilla Firefox نسخه 4 قصد دارد تا بازهم رکورد جدیدی را به ثبت رساند و این روباه مکار را در صدر محبوب ترین مرورگرها قرار دهد.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی چهارم به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه 4 فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه 4 نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند Firefox 4 بسیار ایمن تر از نسخه 3 عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه 4 از Mozilla Firefox از وب سایت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ هرچند این نسخه نهایی نمی باشد اما به نسخه نهایی بسیار نزدیک بوده و RC است. پیشنهاد می کنیم این نسخه را که کمترین باگ ها را نسبت به دیگر نسخه ها دارد حتما دانلود و تست نمائید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox v4.0 RC 1 :
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

مهدی میرزاده بازدید : 49 13 سال پیش نظرات (0)

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.
نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.

 

WIN8 سیستم عامل ویندوز ۸ – Windows 8 Pre Xtreme Edition X86 & X64

 

مهدی میرزاده بازدید : 56 13 سال پیش نظرات (0)
   آموزش مقدماتی »»»

*    *    *    *    *

*    *    *    *    *

    آموزش تغییر ظاهری وبلاگ و استفاده از کدها جهت زیباسازی »»»

*    *    *    *    *

*    *    *    *    *

    آموزش پیشرفته »»»


مهدی میرزاده بازدید : 58 13 سال پیش نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی پسر آدم دختر حوا

 

نام فیلم : پسر آدم دختر حوا
ژانر : کمدی | اجتماعی
کارگردان : رامبد جوان
بازیگران : مهناز افشار ، حامد کمیلی ، رامبد جوان ، شیلا خداداد ، فرامرز صدیقی ، لیلا اوتادی ، مهوش وقاری ، کیانوش گرامی ، محسن قاضی مرادی ، سعید پیردوست ، حسین محب اهری ، علیرضا ریاحی ، ملکه رنجبر ، سام گوشه ، زنده یاد کیومرث ملک مطیعی ، زنده یاد محمود بنفشه خواه
سال تولید : ۱۳۸۸
محصول : ایران
زبان : فارسی
زمان : ۱۲۷ دقیقه
کیفیت : متوسط
فرمت : wmv
حجم : ۳۵۰mb
کمپانی : تصویر دنیای هنر
تیراژ : ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ نسخه
خلاصه داستان : مینا بزرگمهر و فرهود زندی دو وکیل جوان و تازه کار هستند که برای شروع کار حرفه ای خود از طریق دو بنگاه مختلف مشترکا یک آپارتمان اداری را به عنوان دفتر وکالت می پسندند. این در حالیست که مینا گمان می کند فرهود نویسنده است و فرهود نیز می پندارد که مینا عکاس است
 

مهدی میرزاده بازدید : 53 13 سال پیش نظرات (0)

Internet Download Manager 6.04 Build 1 Final - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 6.04 Build 1 Final قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

منبع:http://www.freedownload.ir/content/view/1109/42/

دانلوددانلود رایگان Internet Download Manager 6.04 Build 1 Final (حجم : 4.32 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

مهدی میرزاده بازدید : 48 13 سال پیش نظرات (0)

Portable Dexpot 1.5.6 Build 1351 - نرم افزار استفاده همزمان از چندین دسکتاپ

آیا تا به حال شده است که بخواهید چند دسکتاپ مجازی با تنظیمات مختلف و همچنین پیکربندی های دلخواه را به طور همزمان داشته باشید و بتوانید بر روی هر Desktop عملیات مورد علاقه خود را در همان Desktop انجام دهید؟ اگر به این گونه است، وب سایت نرم افزار دانلود رایگان، نرم افزار Portable Dexpot را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. این نرم افزار پرتابل مدیریت دسکتاپ ، مانیتور شما را به 20 مانیتور با محیط های کاری مختلف تقسیم بندی می کند. این نرم افزار مدیریت دسکتاپ با ایجاد فضای کاری بیشتری به شما این امکان را می دهد که به سرعت بین این فضاهای کاری سوئیچ کنید. به عنوان مثال، شما می توانید در دسکتاپ شماره 1 به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهید، در دسکتاپ شماره 2 به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، با استفاده از دسکتاپ شماره 3 به فایل ها و نرم افزار های واژه پردازی خود رسیدگی کنید و یا می توانید به دسکتاپ شماره 4 برای انجام بازی زیبایی که اجرا کرده اید سوئیچ کنید. در واقع شما می توانید چند دسکتاپ را در یک لحظه در صفحه نمایش خود داشته باشید.
با این نرم افزار ساخت چند دسکتاپ مجازی می توانید در هر دسکتاپ آیکون های مختلف، تصاویر پس زمینه، استارت آپ ها، و خیلی از موارد دیگر را مختص همان دسکتاپ پیکربندی کنید. کاربرانی که نوت بوک و یا Tablet و UMPC دارند که شاید صفحه نمایش کوچکی با رزولوشن پایین تری داشته باشند می توانند به بهترین نحو ممکن از این نرم افزار های دسکتاپ مجازی استفاده مفید بکنند. این نرم افزار دسکتاپ در ویندوز های XP/2000/Vista/7 به راحتی قابل نصب و اجرا می باشد. امیدواریم که با دانلود نرم افزار Portable Dexpot که نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) آن نیز می باشد بتوانید نهایت لذت را از این نرم افزار بسیار جالب ببرید و داشتن چند دسکتاپ مجازی را برای اولین بار تجربه خواهید کرد.

منبع:http://www.freedownload.ir/content/view/1035/40/

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ساخت دسکتاپ مجازی (حجم : 2.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

مهدی میرزاده بازدید : 103 13 سال پیش نظرات (0)


دانلود ویراستیار 1 - نرم افزار خطایاب فارسی

نرم‌افزار «ویراستیار ١» افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) است که جهت استفاده‌ی کاربران فارسی‌زبان طراحی شده است و قابلیت‌های متعددی از جمله اصلاح خطاهای املایی، اشتباهات ویرایشی و نشانه‌گذاری، و نیز استانداردسازی متون فارسی را  فراهم می‌کند. نرم‌افزار «ویراستیار ١» امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است.

قابلیت های نرم افزار ویراستیار:

غلطیاب املایی:
غلط‌یاب املایی ویراستیار از کارایی بالا و سرعت مناسبی برخوردار است. از موارد کارکرد غلطیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

- اصلاح املای واژه‌ها
- ارائه‌ی لیستی از واژه‌های صحیح پیشنهادی
- اصلاح انواع غلط‌های فاصله‌گذاری
- چسبیدن واژه‌های متوالی به هم
- درج فاصله‌ی اشتباه میان کلمه
- اصلاح کاربرد نابجای فاصله به جای شبه‌فاصله
- تلفیق درج اشتباه فاصله و چسبیدن واژه‌های متوالی
- تشخیص و اصلاح واژه‌های با پسوند
- تشخیص و اصلاح تکرار متوالی کلمه
- اصلاح غلط‌های ناشی از هم‌آوایی
- امکان افزودن واژه‌های جدید به واژه‌نامه
- امکان اصلاح یک مورد غلط به طور یکباره در کل متن
- امکان نادیده گرفتن یک مورد غلط و عدم اصلاح آن
- امکان نادیده گرفتن یک مورد غلط و عدم اصلاح آن در کل متن



اصلاح نویسه‌های متن:
با استفاده از این ویژگی نرم‌افزار می‌توانید همۀ نویسه‌های (کاراکترهای) متن را استاندارد کنید. اگر نویسه‌ی غیر استانداردی یافت شد، با معادل استاندارد آن جایگزین می‌شود.

- اصلاح انواع حرف «ک»
- اصلاح انواع حرف «ی»
- تبدیل ارقام عربی به معادل فارسی.
- اصلاح نویسه‌ی نیم‌فاصله
- اصلاح اعراب
- حذف نیم‌فاصله‌های تکراری

اصلاح نشانه‌گذاری:
این بخش از نرم‌افزار، غلط‌های نشانه‌گذاری را تشخیص داده و اصلاح می‌کند. این غلط‌ها بر اثر اشتباه در نمادگذاری علائم زیر پدید می‌آیند:

- نقطه
- ویرگول
- نقطه ویرگول
- علامت سوال
- علامت تعجب
- نقل قول
- پرانتز
- گیومه

تبدیل تقویم و تاریخ:
این بخش از نرم‌افزار قابلیت تشخیص و تبدیل عبارت‌های تاریخ را فراهم می‌کند. عبارت‌ها‌ی تاریخ در هریک از دسته‌بندی‌های زیر قابل تشخیص و تبدیل به یکدیگر هستند.

- گونه‌های مختلف نوشتار تاریخ به صورت عددی و نوشتاری با ارقام انگلیسی و فارسی.
- گونه‌های مختلف نوشتار تاریخ به زبان انگلیسی
- قابلیت تصحیح برخی اشتباهات در درج تاریخ

تبدیل پینگلیش:
با این بخش می‌توان واژه‌های پینگلیش (واژه‌های فارسی که با حروف انگلیسی نوشته شده‌اند - فینگلیش) را به معادل (یا معادل‌های) فارسی آنها تبدیل کرد. پینگلیش‌نویسی در حوزه‌ اینترنت بسیار پرکاربرد بوده و اگرچه ورود استانداردهایی مانند یونیکد، و همچنین تلاش جامعه فارسی‌زبانِ اینترنت در اشاعه زبان فارسی، از تمایل کاربران در پینگلیش‌نویسی کاسته است، اما هنوز متون فارسی بسیاری را می‌توان یافت که با نویسه‌های انگلیسی نوشته شده‌اند.  با استفاده از این قابلیت، کاربر می‌تواند این‌گونه متن‌ها را به فارسی روان تبدیل کند.

- تکرار حروف در واژه‌ها پینگلیش
- استفاده از حروف بزرگ (در ابتدا و انتهای واژه‌ها)، اعداد و نویسه‌های ویژه در واژه‌ها
- استفاده از واژه‌های انگلیسی
- استفاده از نویسه‌ی x برای تایپ حرف «خ»

پیش پردازش املایی متن:
در پیش پردازش املایی موارد زیر می‌توانند تصحیح شوند:

- ها: اصلاح فاصله‌گذاری «ها» در انتهای واژه‌ها
- می: اصلاح فاصله‌گذاری «می» در ابتدای واژه‌ها
- ‍ة: تبدیل «‍ة» به «‍ه‌ی»
- ب: تبدیل «ب» متصل به ابتدای واژه‌ها به «به»
- اصلاح فاصله‌گذاری پسوندها

تبدیل اعداد:
این بخش از نرم‌افزار قابلیت تشخیص و تبدیل اعداد را فراهم می‌کند. اعداد در هر یک از دسته‌بندی‌های زیر قابل تشخیص و تبدیل به یکدیگر هستند.

- عدد طبیعی یا اعشاری با رقم‌های انگلیسی
- عدد صحیح با نوشتار فارسی
- عدد اعشاری با نوشتار فارسی
- عدد کسری با نوشتار فارسی

دیگر قابلیت‌های افزونه:
علاوه بر موارد یاد شده این افزونه دارای قابلیت‌های دیگری است که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم.

- قابلیت تکمیل خودکار کلمات
- قابلیت به روز رسانی لغت نامه‌ها
- ‍وجود راهنمای داخل برنامه

مهدی میرزاده بازدید : 58 13 سال پیش نظرات (0)


منبع: www.p30download.com


Download Accelerator Plus که به اختصار DAP خوانده می شود با دارا بیش از 154 میلیون کاربر در دنیا یکی از قدیمی ترین و پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار که محصول شرکت نرم افزاری Speedbit می باشد این امکان برای شما فراهم می کند تا در صورتی که در هنگام دریافت فایلی از اینترنت ارتباط شما قطع شد، بتوانید ادامه فایل را بعد از اتصال مجدد به اینترنت دریافت کنید همچنین این برنامه با تکنیک خاص خود سرعت دریافت فایل ها را تا 400٪ افزایش می دهد! این نرم افزار همچنین با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند.
قابلیت نمایش فایل (مخصوصاً فیلم) تا هر جایی که دانلود شده از ویژگی های خاص این نرم افزار است. همچنین از این برنامه می توان به عنوان یک ابزار برای آپلود اطلاعات نیز استفاده نمود در حقیقت این نرم افزار علاوه بر آنکه یک مدیر دانلود خوبی است یک مدیر آپلود خوب نیز می  باشد!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium 9.5.0.3:
- سازگاری كامل با مرورگرهای Netscape, Internet Explorer, Opera و Mozilla/Firefox
- امكان زمان بندی فایل ها برای دانلود
- توانایی قطع اینترنت و یا خاموش كردن سیستم به صورت خودکار، پس از به پایان رسیدن دانلود ها
- امكان پخش فایل های صوتی و تصویری در هنگام دانلود (تا مقداری كه دانلود شده)
- امكان مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده (ZIP) در هنگام دانلود
- افزایش سرعت دانلود فایل از اینترنت
- امكان محدود كردن پهنای باند برای دانلود (مثلاً فرض كنید قصد دارید تا ضمن كار با اینترنت اقدام به دانلود فایل نیز كنید به صورتی كه سرعت شما آن چنان پایین نیاید و همانطور كه مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، در پس زمینه فایل شما نیز دانلود شود)
- دارای بخشی جانبی با نام FTP، كه به شما این قابلیت را خواهد داد تا به FTP سایت خود نیز دسترسی داشته باشید و فایل های خود را دانلود یا آپلود كنید
- ارائه توضیحات كاملی در مورد فایل های دانلود شده
- قابلیت انتخاب پوسته های مختلف
- مدیریت پسورد های سایت ها و دیگر اطلاعات به صورت نامحدود
- به همراه ابزار File Shredder برای حذف اطلاعات بدون قابلیت بازیابی آن ها
- پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز (حتی ویندوز ویستا)
- و ...

مهدی میرزاده بازدید : 52 13 سال پیش نظرات (0)


دانلود WinRAR v4.00 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث حجم فایل های و اطلاعات نیز مطرح می گردد نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR:
- سادگی و سرعت کار با نرم افزار
- پشتیبانی كامل از انواع فرمت فابل های فشرده:
RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z وZArchives
- دارای محیط كاربری بسیار ساده و قابل دسترسی از منوی راست كلیك ویندوز
- دارای قابلیت Wizard جهت فشرده سازی قدم به قدم فایل ها به همراه راهنمایی های مختصر
- امكان مشاهده محتویات داخل فایل فشرده بدون نیازبه باز كردن آن
- قابلیت ایجاد فایل های فشرده با فرمت exe، جهت سهولت كار
- قابلیت تعیین رمز عبور شخصی برای فایل ها و داده های فشرده شده
- فشرده سازی فایل ها با استاندارد 128 bits كلیدی
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- توانایی در ایجاد فایل های selfextracting و multivolume
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای
- اضافه شدن گزینه حذف پوشه های تکراری در تنظیمات برنامه
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز 7
- و ...

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 183
  • بازدید کلی : 6,136